Tuesday, June 7, 2011

Global Smurfs Day @IPC, MUTIARA DAMANSARA

Ini cerita fresh from oven tau. Minggu lepas dapat invitation dari Mangga Ads untuk ke majlis sambutan Global Smurfs Day. Dah alang-alang aku di UPM, so aku pun dengan excitednya pergi la ke sana untuk join majlis tuh semalam. Pukul 12 tengah hari bertolak dari Serdang, pukul 1 petang pergi ambil tiket kat ruang legar IPC. Gigih betul aku ni..hehe. Ha...apa lagi, jom layan gambar neh~ Jangan lupa, The Smurfs akan ditayang kat Malaysia pada 1 September nanti =)

 Cute gila smurfs kecik-kecik tu~


 Mr. A yang malu-malu kucheng

 Rasa nak je aku sebat bawak balik

 Ini la yang aku tunggu-tunggu...cute kan?

 Orang dah mula membanjiri kawasan...arrr


 Muka excited tak hengat bila dapat cuppies Smurfs

 Rupa cantik..isi sedap ke?
Apa pun..terima kasih Mangga Ads sebab bagi aku peluang ni..hee. Lain kali jemput lagi ye!